Tässä pieni lomatulianen teille!

Vaikka aurinkotuolissa tulikin rentouduttua ja mukavaa sekin oli, niin pelkkää makoilua loman ei tarvinnut olla, vaan treenejä ja ruokailua ylläpidettiin myös lomalla järkevässä suhteessa. Toki molempia toteutin vapaammin, treenivolyymi oli paljon pienempi ja jumpat olivat enemmänkin kehonpainolla tehtäviä, sekä verenkiertoa että aineenvaihduntaa buustavia. Pyrin myöskin tekemään jotain ihan muuta kuin normaalisti tulee tehtyä, mikä on tietysti pääkopalle tervetullutta, esim. kaupungissa tai rannalla kävellessä liikuntaa tulee ihan huomaamatta. Ruokailua en miettinyt sen kummemmin, mutta sekin toteutui hienosti kun käytin paljon tuoreita hedelmiä, smoothieita, mereneläviä, liharuokia, perunaa, pastaa sekä riisiä, mutta myönnettäköön että pieni määrä alkoholia mahtui myös ruokavalioon Eli loma voi olla myös erittäin nautinnollista aikaa, jos osaat olla sopivasti aktiivinen rentoutumisen ohella! Joten tässä hieman vinkkiä loma-ajan treenaamiseen. Eikun kokeilemaan, tehokkaita treenejä kaikille!

Usko itseesi ja kaikki on mahdollista…

Personal trainer Klaukkala

Marko Kukkola, puh. 0407188982

Sähköposti: info@teamfysiopt.fi

 

KESÄTARJOUS